20 april 07 (:

Tjolahopp (: . . .!
Idag har jag lite ont ihalsen och igår hade jag lite feber fast jag gick till skolan idag .. \: I skolan hade vi matte första timmen och då gick vi igenom BRÅK som vi gjorde förr förra veckan :( För det var så att det märktes på nationellaprov att många hade svårt för bråkräkning.. och för dom som hade problem med bråk så skulle dom göra Övn + A och dom som inte hade problem skulle göra B.Calle sa att jag skulle göra B för att jag hade 1fel på matten i nationellaprov :D (stolt:P)....inte för att SKRYTAEfter matten hade vi Eng o gick igenom uppgifter till PRRROOOVET =/.. Men men på rasten hoppade jag Twist o de va ganska kul. och sedan hade vi Bänkbok och bokrecensioner (:... Och efter det hade vi Gympa och jag behöved inte va me för mamma skrev en lapp om min förkyldning! så jag slapp o då snackade jag med PHILIP o
Sara
... Till mat var det SLEMMIGA wookgrönsaker Kyckling Ris o Champinjonsås ,de va inge vidare :P. Sedan hade vi Europaprov o de gick bra (tror jag xP).. och när alla skrivit klart hade vi vääärldens seeegaste klassensstund! o de va ju 3 *bingbong* personer som hade de me :P.det va att dom lottade namn tex dom lottade mejj än gång och då skulle jag svara på hur många klasser det fannsk på vår skola o inte få räkna :( och jag svarade 20 o de va 13 så jag fick dricka 2glas vatten utan att svälja BLÄÄÄ det var en som nästan spydde:( och när dom 3 har sådana saker säger dom att alla måste göära det men om nån annan har såånt så VÄGRAR dom....


Palla skriiva mer!):

PUSS O KRAM SKUMBANAN!

Just nu läängtar ja te i mån (:


PUSS O KRAM SKUMBANAN ;)<3<3<3<3<3<33<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0