♥ Regn , Regn , Regn , Regn ♥

Hejsan (:
Nyss pratade jag med MALIIIN :) Vi bestämde att vi ska träffas imån :) Jippie ;P
Det ska bli as kul :) Nu ösregnar det för fullt här så det är riktigt mysar väder :)
Nu önskade man att man va som Johanna ; ) Nu laddar pappa upp bilderna från studenten :)
Hihi då ska jag lägga ut dom på orienterare men inte här .. hehe :P
Okej jag tror att lilla söta Axel fyller år idag och om de e så så STORT
GRATTIS SÖTO < 3 För en stund sedan scannade jag några kartor (lägger ut dem sedan)
dom blev faktist jättebra :) ! Nyss kollade jag på Ebba och Didrik :P
Nu har jag typ inget mer ochh skriiva!

Pusskram<3

image45

Kommentarer
Postat av: LiNNEA

Hej, fin blogg du har! :) Har du gjort designen själv? Den var fin! Om du har det, hur gör man? =) hihi, kram! //Linnea

2007-06-20 @ 14:12:19
URL: http://LinnnneaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0