2 Mars 2oo7.

Hejsan alla goa glada och alla sortes typer där ute  .  Nu ska jag skriva om dagen som gått :)

Dagen började väl med att jag steg upp kvart i sju och man hade förstås segt och stiga upp =/ Jaja 
vi åkte till skolan ungefär 20 i 8 , så det blev inte så länge jag behövde vänta.  jaja på morgonen hade vi matte =/ och sedan engelska .   Elr jag orkar inte berätta om skoldagen utom sista lektionen då vi hade nationella prov i Svenska  den här gången var det en uppsats vi skulle skriva ;/.När jag kom hem slog jag på datorn och skaffade den här bloggen =) och har chattat o lite sådant.
Nu har jag varit nere hos min syrra och snackat lite xD.
Men nu ska jag äta Pizza ha det fiint <3 och någon dag ni har det tråkigt kan ni väl titta in här en sväng och skriva en kommentar??

Puss och Kram<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0