4 Mars Morgon 2oo7.

HEJ<3


Mamma ringde och väckte mig idag vid halvtio så då gick jag upp och slog på TVn och 2an för att kolla lite på Vasaloppet. men det blev ganska tröttsamt. Så då gick jag ner till min syster och försökte väck henne, men det gick väl så där bra. =P.   Hon är BÄST<3.Efter det gick jag upp och åt frukost.  Nu är  mamma här en stund och jag sitter och skriver lite här på bloggen. Snart ska jag gå ner och duscha.
Nu har jag kollat på upploppet på Vasaloppet Oskar Svärdh vann jue igen =P Nu har jag precis fikat Mazarin och druckit Fanta till.Vid halv tre så ska jag på en klaviautrfest och spela xD . Det kommer nog ett inlägg senare idag men ha det fiint<3

P.S  Ni kan väl lämna en kommentar innan ni går.

Puss Kram<3♥


Kommentarer
Postat av: Moa

Alltiid<3<3<3

2007-03-04 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0