excuse ,

Haha , förlåt att jag inte skriver men det blir lixom aldrig av !  Imorgon är det 8 veckor sedan sist , haha ;O
Då skulle jag till Idre med pappa , på måndag flyger jag till Cypern med mamma & Mats ;) Hoppas man blir lite brun iallafall ;P  Idag var det  marknad , först gick jag med pappa , vi mötte Jossan&Robban (: sketa längesedan sist ju . ! Efter det gick jag lite med Ellen , Jennifer , Julia & Becka . Efter ett tag cyklade Beckis & Julia hem , så jag , Ellen & Jennifer gick en stund (: Sedan gick jag till Arken där pappa väntade ! (;   På hemvägen köpte vi en gitarr så har spelat hela eftermiddagen :)

För några veckor sedan var det Per & Kersti Cup , sprang U3 , kom faktiskt 6 a :D



Men orkar inte skriva mer , så Hejsveejs ;) <3


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0