<3<3333<33<333 15 mars :) 2007

Hejsan HOPPSAN =). Skidskolan började 20över 9 ochh vi åkte sexstolen upp och efter knappliften till Ost. Där åkte vi Dalen 2. Jag och Jenny åkte bygel liften upp , det var roligt för hon e så snäll<3333. Och efter kom KAJSA och WILMA och skrattade hela tiden ,ni är för  goa.Efter skidskolan åt jag hamburgare, det var gott. När jag ätit klart så gick jag till Västbacken och väntade på KV<333 När dom kom så åkte vi Junior Dreamparken och vi skrattade helatiden och när vi kom ner till liften åkte jag och Kajsa knappliften tillsammans men det var bara hon som fick in den mellan benen så jag fick träna mina armmuskler lite ;).När vi skulle stiga av vid Dreamparken så väntade Wilma på oss och vi bara flinade =).

Och när vi kom ner igen så tog jag och Wilma knappen tillsammans fast det blev ännu värre  för ingen av oss fick in den mellan benen så vi fick hoppa av o vi bara garva ,hahahahah.Och så åkte vi ner igen och då kom deras mamma så vi kunde åka stolsliften<3
 
Men hennes mamma blev arg för dom är ju små och dom hållde på och leka i stolsliften =/.Men när vi kom upp åkte hennes mamma till Charlie´s och vi åkte ner till bygeln där jag åkte med Kajsa<3 och vi garvade åt en grej som jag inte tänker berätta.När vi kom upp så väntade Wilma där uppe och hon bara skratta åt det vi flina åt =P <3333<33<33 DOM ÄR BÄÄST..

Sedan åkte vi ner till Charlies och drack varmchoklad med grädde :). det var gott =). När vi druckit klart åkte vi massor och efter ett tag träffade vi Jenny som busade med oss<3333  Efetr det har jag åkte massa roliga ggr med KV<333 I liften och backen ,hahahahah..  Läängtar efter dom <333


Efter det gick vi in på Charlie´s på After Ski och sedan stack jag til Pappa på Utsikten med After Ski



PUSS ha det bra KAJSA OCH VILMA Ni ÄR BÄST OCH GOAST I VÄRldEN<3<33<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0