5 junii. osju

Näämen Tjabba :) Det var tyyyp ett ganska bra tagsedan jag skrev här för det har typ vatt mkt sen har jag typ inte orkat skriva så mkt, för några veckor sedan var jag på RHODOS det var super duper kul jue :D Vi bodde på ett jätte fiint hotell [med kall pool ,hahha;) ] Sedan har jag sprungit 2 tävlingar sen sist båda skiit (men ändå okej) .. :(
I helgen har jag varit i Åhus på Orienteringsläger ,super duperkul jue :]4träningar! Idag har jag tatt avsked från skolan och klassrummet :( sooorglit ,fast det ska bli skönt med sommarlooov men jag vill stanna på världensbästa skoola jue ; [ Kommer sakna Huong,Sara,Melin,Julia,Meddi,Irma jue :Dalla iklassen utom 2kommer gå på samma skola jue dom som inte ska gå på Apla är Phille o Jennifer ;/fast det finns ju msn ... Åhh vio har världensbästa lärare som jag inte kommer o ha sedan :( triissst ;/


Nu är jag anmäld till HALLANDS-3DAGARS :) jipppie och så ska jag springa en etapp på 5 DAGARS :D



Liiite av 5 C < 3



Ska fixa utessendet nu so PUSS OCH KRAM <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0