♥ SOMMARLOOV! ♥

Hejsaan! Nu har jag fått sooommarlooov. :)
Det känns både skköönt och lessamt!  Nu har jag skiljts från min underbara klass och
vääääärldens bäästa CALLE < 3 :( Kommer sakna er enoormt mkt !<3<3<3<3<3<3
Det går liksom inte beskriva hur bra ni är (undantag på en del)..! Calle är
väärldens bästa lärare ,det är SAAAAAAAANT! KOmmer sakna dig med dina skämt,
kittling och diiin STOOORA mage xD.... Får väll komma o hälsa på ofta ;)'
Jag hade gärna gått kvar på Rörstorp ett år till för den skolan  är bäst <3 jag lovar,det
skulle ni oxå tycka om ni gick där.!! Jag har gått där i 6 år nu och bara 2 år med
Calle men dom 2 åren har varit dom bäästa verrkillliigen :) <3



På avslutningen så skulle vi ju sjunga We are the World och femmornas sång , det gick väll hrrm .... :O
 Det var killarnas fel dom skrek och sjöng för fort o massa saker xP  Hehe det var
nog inte sååååå vackert att man skulle börja gråta precis x] hihi.
Efter avslutningen åkte vi till Mac Donalds och åt , mumma : ]
I eftermiddag ska vi fira mamma och Jossan.! (Jossan fyller ida)
(mamma fyllde i Maj)  GRATTIS JOSSAN <3

Ikväll får jag väl dra mig ner till balen och kolla läget lite ;) i

Imorgon åker pappa till Kebenekaise och är borta en vecka ! : (







Dom jag kommer sakna från 5 C mest (kommer sakna nästan alla liiite)

CALLE!
HUONG!
PHILIP!
MFL. < 3







SÖMMÄR <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0