♥ Student o-7 ♥








I Torsdags var jag på Student i Växjö , min kusin Johan tog studenten :)
GRATTIS !  LYCKA TILL :)
Det var verkligen jättekul coh få träffa alla igen ,liksom kusinerna på pappas
sida träffar jag knappt en gång om året så det är kul när man träffas :)
Sedan var det ju andra där också genom Johans mamma :) Det var fyra små söta
ungar 1 av dom hade jag träffat för 2 år sedan :) Dom heter Tuva , Elsa , Johanna och Chrsistian
,saknar er redan sötoungar :) Dom tröttade ut mejj total , jag jagade dom hela tiden och sedan jagade
dom mejj , phuuuh . Vi fick jätte god mat o så så det var verry kuuul :) 
P.S Johan spelar i ett band och de gör en av mina andra kusiner också :)
Hihi ! Kramarar o Glad Sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0