Sommaren närmar sig :)

image22 


Nu känns det verkligen att det börjar närmar sig sommaren och inte minst med veckans tempraturer.
Hos oss har vi haft nästan 25 grader och sol , sååå skönt ju =).Nu kommer kylan tillbaka och dom normala förhållanden ;( . Fast när jag ska tävla på Tisdag ska det iallafall vara SOL :)
På tisdag ska jag tävla i Landsbro som ligger några mil utanför Vetlanda som ligger i Småland!
Det är VTS-Cup som står för Vetlanda Team Sportia Cup. Jag ska tävla i Orientering.
Jag ska springa min andra VTSC (lite lite) och nu så ska jag springa D 12 ,känner mig redo för det :P.
Ska bli jätte kul och dessutom har vi KM som står för KlubbMästerkap för er som inte redan visste det, :P.
Och nu ska jag äntliiigen få ha nummerlapp som jag har läängtat ;).Jag ska ha nummer 506 :D Hoppas det kommer och gå bra:) Startar som 6a ,gillar inte och starta nästa först =/. Jag startar klockan 11.10.
Hoppas att det kommer och gå bra och orienteringsmässigt så känns det okej iallafall!
Efter tävlingen ska vi ut och äta med klubben ,det ska bli skojj :) Och båda mina bästa OLkompisar
ska med! MALIN och LISA :D  Puss o Kram nu ska jag gå ut i det fina vädret innan jag ska kolla på TV!


PUSS O KRAM SKUMBANAN < 3.

Kommentarer
Postat av: SÖTO<3

vad fiint inlägg du har gjort Heddan(:

Pussen och Kramen (L)

2007-04-29 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0