Valborgsmässoafton.... 2oo7.

image28


Hej igen (=. Nu har jag ju gjort en ny look på sidan som jag
faktist är väldigt nöjd med utan att skryta :P.Det var
inte så svårt som jag trodde det var kul faktist.
Men som sagt vi skulle ju till Roberto och det va döö
triist =/ För det var 3gubbar(poliser) som snackade om
radio,andra poliser och sånt trååkiga grejer,
men jag fick iallafall en glass :POch sedan körde
Roberto hem mig för det blev tråkigt till slut
och då satte jag mig här och bloggade lite
och sådant. När pappa kom hem så åt vi makaroner
och köttbullar och jag läste Harry Potter
och Halvblodsprinsen och den är BRA : ).
Efter ett tag kom mamma och vi packade
tills imorgon  (alltså tävlingen)..
http://web.okbavern.nu/landsbro2007/default.asp
Nu sitter jag väl typ här och surfar och läser Harry
Potter och har det trååkigt.
LIKSOM MAN LÄÄÄNGTAR JU TILLS
IMORGON SKA BLI JÄTTE KUL :D.
Ikväll kanske vi ska gå på Valborgsmässofirandet ,
det börjar exat om en timme :)

PUSS O KRAM  HELA DAN ; )

Kommentarer
Postat av: AgneS.

Shiit vad fiin sida du har gjort nu jue : )

PUSS O KRAM PÅ RE<3

2007-04-30 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0