Valborgsmässomorgon :)

image24


Hejsan Hoppsan (: Idag är det Valborgsmässoafton och vädret är väl okej !
Imorse vaknade jag tidigt för min syrra skulle till jobbet =/ och sedan kunde jag inte
somna om! Då låg jag och tänkte på imorgon när jag ska tävla och hur det skulle va
om jag fick åka på O-Ringen och lite annat om orientering =P.
Nu gör jag inte så mycketutom att fixar lite med bloggen ,
 funderar på nytt utseende men har inte kommit på
hur jag ska göra riktigt än :P. Jag är också inne på orienterare.nu och skriver
och fixar lite.Snart ska vi till pappas jobbarkompis Roberto och göra något med
hans trädgård eller något sånt ,det var nog hallon föressten för pappa är ju liksom
galen i hallon . ;).När vi kommer hem ska jag nog packa och fixa tills imorgon :D.
Ikväll ska jag och pappa kanske gå ner till Åbron och kolla på Valborgsmässofirandet,
isåfall blir det tredje året i rad :) Det är faktist rätt mysigt när dom har elden brinnande ute
i Lagan på en flotte och så har dom ett STOORT fyverkerier och jag brukar springa och gömma
mig under Hemköpstaket xD.Fast det blir nog inte så sent ikväll genom att jag ska tävla
imorgon. Fast jag har redan haft ett lite valborgsfirande på skolan , då brukar 6åringarna
sjunga lite och så är det typ allsång med vårsånger och sedan har vi en manskör där alla
gubbar på skolan har kavaj och studentmössa och sjunger bla Vintern Rasat Ut mfl :)
Det är höjdpunkten och Calle vår lärare säger att han inte kan sjunga men man hör faktist honom
och han sjunger inte så illa som han säger ,fast nu menar jag ju inte att han sjunger bäst ;).
Och i slutet av någon låt tog han en ljus ton och sjöng den högt så att alla hörde honom ,hahaha:P
Det var kul jue :D. Just nu kommer jag inte på något mer och skriva så PUSS OCH KRAM.


Tack Och Hej Leverpastej ! =).


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0