♥ Hundvakt !

Hejj,< 3 Idaga har det varit superfiint väder :)  Ungefär 26 i skuggan :O Men imorgon ska det typ regna ;(
Vad trååkigt , skulle gärna ha så här dint väder resten av sommarlovet,(:
Idag har jag varit hundvakt till världens sötaste och lataste hund , ARJOK.
Först kollade jag på Hej Hej Somamr och Dracula , faktist riktigt bra :)  Sedan duschade
jag och efter det åkte jag och mamms upp och hämtade Jokken hos Kusinerna :)
Vi började o gå med honom för han hade inte pinkat sedan halsju så han var pi nkig xD
Vi gick runt prostsjön (1,3km) óch fram o tillbaka dit (Inte så långt) men när vi kom tillbaka va
hundstackaren helt utmattad ! okej , men det är faktist inga konditionshundar och sedan var det
väldigt varmt ! ´Men som sagt han är världens lataste hund och vänta nu den rundan tog
trekavrt med honom som man ska nog inte träna kondition med honom (;
Jaja men det har varit väldigt roligt idag iaf :'D  Nu e jag en sån tråkmåns så jag orkar inte skriva mer nu (;
PK(:


kmr bild på Arjok men de funka itte nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0