♥ Senaste tiden :)

image90


Tjaao :) det var tyyp ett tagsedan jag skrev här nästa två veckor :O
Hänt väldigt mkt kul sedan födelsedagen tex Lisa sov över
och vi hade as kul :D Vi är bääst :) Sedan har jag tävlat tre gånger
första gången kan man ju inte säga att jag var duktig men jag kom 2a o bommade 15 min :P
fast det var alldeles för svåra banor ;( Andra gången gick det sådär inte sist iaf !
Plockade blåbär då , mumma haha :) Och andra gången gick det suuper :)
Sprint i Apladalen , älskaar sprint ! Vi hade bara 1,3km ;) LättPlätt !
Jag vann faktist herrgud  !!! :D Första gången jag vinner
och jag fattar inte hur heller haha :) Dett gick ssuper hade hög fart hela tiden
, det trode jag inte om mej haha ;) men det var äändå såå skitt  !
Kolla för typ en sa att om jag vann så fick jag medalj ! Jag vann och väntade p¨å
prisutdelningen , jag fick för f*n ingen medalj  ! Det blev två tvår därmed två silver men
bronset ddååå? För man slänger la iinte en mmedalj men det var typ konstig för dom gjorde
nått som ingen fattade men aja !  Sedan e de bestämt att jag ska på ORINGEN 2008 :D
Såå kull , Mamms och Mats ska jag åka med och så bor man i stuga
och så är det fjällterängg , HÄÄFTIGT :D  Men nu så ska jag pussla o ch kolla på Morse ;)

Och föresten har jag börjat sexan med :D Skiit kul utom att det finns ett littel pucko i klassen xP I hate !
Hade spanska första ghången idag :) Verrkuul;)


Pössen och kraamen <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0