♥Reebok

Funderar på att köpa ett par Rebook Rainbow fast fasen va dom e dyra :/
          Får la önska mig dom för jag fyller snart år :) , jippie (;
Var föressten i Malmö i veckan (och ihelgen men bahaha)
Nu i veckan när jag var där så köpte jag en jättefin topp från
BikBok  men hittar den inte på bild nu tyvärr. Man kan kalla den en tunika
med axelband och knappar i grönt ! :) Den var verkligen superfiin .
Jaq provade tvår tröjor till men dom blev det inte :/ Men
det gör inget :) En var vit/Lila  Vit bakgrund med lilablommor och kanter (:
och den andra var typ en grå tunika lite tjockar kortärmad . SUPER FIIN :)
Fast det blev den gröna då ! Sedan köpte jag en skolkalender nu tills
sexan , mamma säger att man behöver de ! :) Den var väldigt fin , svart med
en krona (kmr bild sen) En dag var vi i Köpenhamn med där köpte jag ju
en T-Shirt  (det hade jag nästan glömt :P) på Mango !  Den var röd
med MussePigg.(har ingen bild på den ännu helr)Sedan tror jag i
nte att jag köpt nått mer , mohahahaha (; Jag sa ju att jag var i Malmö
ihelgen med . Man kan väl säga Malmö/Lund :P Jag var hos min
bror i Lund men vi va ganska mkt i Malmö haha för Pappa och
han åkte runt till typ varenda ''pojkleksaks'' butiker som fanns i
området , baha :) När jag säger Pojkleksaksbutiker så menar jag alla
dom dära Jula,Biltema,Rusta osv........ . Jag har gjort andra
saker oxå sedan jag skrev här sist! JAg har bla varit på Oringen en etapp!
Hur kul som helst (Lite geggigt) men det var super kul! Hoppas jag får
åka nästa år men jag slår vad om att det inte blir! Nästa år är
det i Dalarna och man bor i Stuga , det skulle vara väldigt kul !
Men när det går i Småland 2009 så skaj jag va med det är bestämt :)
 D14 då elr??? Sedan har jag varit i Stockholm med Mammsen oxå ;D
Väldigt kul var det (: Sedan har jag väl mest suttit här o möglat.
Malin har varit i Österrike sedan den 18 juli och Lisa är i Värmland :(
Jag har vaarit med Annie en gång och då hade vi superkul ! :)
Jo min kära syster har flyttat med ! :'( hedvig ledsen !
Men SleepWell :O <3 Kramus på er alla <3

Lägger in en bild på ett par Rebok ! Jag ska ha vita isåfall inte ROSA! ;) &hearts;

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0