♥ 11 juli o7 ♥

Hejsan alla :) Nu har jag kollat runt på några bloggar jag brukar kika på ,  jag fastnade för min bästis Lisas blogg <3 Hon skriver riktigt bra inlägg jag tycker bara mina e sopa men det kanske inte ni tkr men jag vet inte , haha ? !
Idag har jag faktist orienterat lite , naturpasset lite träning för helgen ! (: Det gick mkt bättre en förra gången och jag är riktigt nöjd ! :) Fast det var ju grymt blött asså , men det var bara kul hihi ;P !  Så nu känner jag mig laddad ;) I helgen ska jag till Hallands 3 dagars , det ska bli grymt kul synd bara att Lisa inte ska springa ,dom kanske åker ner en etapp < 3 HOPE IT {V}  Lisa ska till Femdagars istället ,LYLLOS HENNE . Jag skulle egentligen följt med dom ,men jag fick inte för Mamma å Pappa :/ :( Segt faktist :P Fast jag ska till en etapp av O-Ringen då o det ska bli kul då får jag hänga med Lisa :D Nu sitter jag här o möglar och hittar inte på något utom att jag skriver här då och att jag saknar LISA&MALIN , Malin träffar jag ju ihelgen och förhoppningsvis Lisa en dag men annars träffas vi ju i veckan det MÅSTE vi , elr hur Lisa ? < 3
Tillbaka till Halland ;P ! På Halland ska vi Tälta , haha ;) Hoppas det inte är för blött bara  för då blir det inte kul och tälta men det skulle ju vara skönt om det inte var för varmt när jag ska springa för då liksom blir man ju verry trött hihi :O Igår fick jag föressten en ny oltröja som vi beställt för det räcker kanske inte bara med en på tre etapper och den var riktigt cool ,haha ;) Blood , sweat  , tears stog det på det (OBS vet inte om jag stavat rätt haha) I morgon ska jag packa , hmm undra va man behöver ha med sig ! :O? Men men det löser sig nog ! (; Idag har jag läst en bok som heter Lill Klas i Kappsäcken ! Den läste mamma när hon var liten och den var riktigt kul , det handlar om två barn som åker till Köpenhamn med sin Faster under Påsklovet och så går dom på den Zooloogiskaträdgården och köper lotter där man kan vinna en ponny mm , och dom tjatar till sig att dom får gå dit den dagen de e dragning och dom vinner ju såklart ponnyn . Boken handlar då om att dom ska gömma Lill Klas tills dom ska åka hem med tåget och dom måste gömma honom under tågresan med :) Det var riktigt kul haha < 3


Ha det bäst så ses vi :) Kika in på www.blombladet.blogg.se där Lisa skriver :) KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det går bra med både orientering och tältande! Just nu sitter jag på balkongen i ösregnet och har bloggat. Mysigt.

2007-07-14 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0