Hur dum e du? ♥

Okej den här e verkligen den sista för ida Jag lovar(kanske) hahah :O

Ett skojigt test som jag hittade på nåns blogg :P

HUR DUM ÄR DU?


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat (de tror jag )
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta,
och därmed fått folk att titta konstigt på dig
summa: 3 som jag kan minnas (det kan alltså vara fler, det där med glasdörren kände jag igen lite grann...)
kommentar: hehe ;P

(x) du har sprungit in i ett träd (orienterare ;P)
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat (hihi)
(x) ditt hår är/har varit blont (MÖÖRKBLONT)
(x) folk har kallat dig långsam (de tror jag haha )
summa: 5
kommentar:  Jag blir nog en redi dummis :P

( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad
det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal. (händer väl)
summa: 2
kommentar:   DUMMBOM  de e jag de :O

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre. ( de tror jag ICKE !)
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt (nae)
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka (japp när jag varit hemma)
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan (hm det känner jag igen)
summa: 2
kommentar: hehe man blir ju bara dummare o dummare ;P

(x) du råkar göra sönder väldigt många saker (hihi :O
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still (hhm bara en snowracer va ja kommerihåg :P)
(x) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen (ee ja ganska ofta)
summa: 2
kommentar: Hihi ;P

18 eller mindre betyder att du inte är dum! ;)


Resultat 14 :) Puuh de va nära ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha, jag gillar oxå listor....
kramiz

2007-07-22 @ 18:15:45
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Camilla

Bannern var himla svår att göra. Har gjort den i publisher, men den ska sparas på en massa konstiga sätt, så jag vet inte om jag kan förklara....
:-/
kramiz

2007-07-23 @ 10:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0