♥ Bööljan den blååå ♥

Hej .hihi :) IDag har jag slappat och läst , faktist en heeel bok  ,inte dåligt va??
Jag valde miin nya Rosa bok att lästa på 125 sidor och jag läste hela boken imorse :O
Tyyp när jag läst ganska läänge åt vi middag och sedan åkte vi ut till vår lilla stuga
vid den lilla sjön ,hihi . Där åkte jag , mamma och Mats bååt i 2 härliiga timmar :)
I båten låg man och solade sig med händerna eller fötterna i vattnet ! Sedan
fick jag prova på och styyra motorn me :) Nu i hemmet har jag kollat på Te Ve i en timme tyhhp . <3

Nu lägger jag in en bild på den smarriiggga tårta vi åt igår och även liite idag :P <3



eller biilden funkar inte nuuuu :'(



puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0