♥ HOT , HOT , HOT ♥

Hallljossan : ]
Hehe hhär sitter jag o flömmar mig lite
och sjunger med ganska falskt i No Promises ,hahah :P.
För en stund åt jag smariigga jordgubbar med glass och vaniljgrädde MUMMA :O
Mamma och Mats stääädar förfullt när tjocka släkten kommer i eftermiddag ;P  Ska bliin kul för dom ska ta med siiig väärldens bästa vove < 3 Snart ska jag slå in lite presenter till min morbror  = ] JAg kommer
tyyyyyp aldrig på vad jag ska skriiiva om så mina inlägg är väl väldiiigt tråkiga osom jag förstår ;P
Nu iriiterarr jag mejj på en stoor äcklig fluga som flyger runt och snurrar :(




Okeej asså som ni har märkt är det inte min grejj att hålla på och skriv men jag liiksom älskar att
lägga in biilder så det kommer komma massa bilder och även inlägg <3

Här hittade jag en bild på ett Rosa Play Station och alla härliga I-podar <3












PUSS o KRAAAAAAAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0