♥ Liisa + Fiiiindus ♥

Ígår var jag hos tandläkaren på morgonen :/ Dom tog ut tandställningen
igen :( Och spände om den så det spänner i munnen nu :(
Sedan åkte jag ut till Lisa och då plockade vi smultron och blåbär och satte
dom på strån :) Det var mysigt. Sedan busade vi typ med hennes syskon
och på kvällen myste jag med ´Findus deras nya kattunge! Dom frågade
om jag ville ha den och det vill jag ju såklart men det kommer jag ALDRIIG ALDRIIG ALDRIIG
få för MAmma och PAppa .:( PÅ hemvägen låg de e dött rådjur på vägen och Pappa är ju Polis så det e hans jobb att skära av halsen på djuret ! Det var otäckt och jag kollade ju såklart inte men det var
obehagligt än då :'(

Puss och Kram <3



BILD : Smultron på strå e smaskens : ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0