Summer inside....

Hejsan ♥
 
Märks  att sommaren är här man kan gå i t.shirt och linne  :O skkööönt . asså ;] Soommmarlooovet blir långt iår 2månader och 2veckor :/ det är bra men jag brukar inte ha så mkt att göra när man har haft sommarlov ett tag.
I år är det inget dagläger som brukar födriva dom 3första veckorna av sommaren fast det har varit sådär kul för jag har inte haft någon jag känner där dom senaste gångerna ,jo Josefine och Emma men dom kom inte i sammma
grupp som jag :/ I sommar ska jag träna kondition harr jag bestämt eller rättaresagt jag måset xD I sommar blev det inte  O-Ringen fast det gör inget för jag ska på Hallands-3dagars den 13julli och det ska bli superkul . men jag ska dock springa en etapp av O-Ringen :D det ska också bli suppperkul. Nästa år blir det kanske O-Ringen när den går av stapeln i Lindvallen i Dalarna, då är det orientering i fjällmiljö som sätts på prov. Man kan ju säga att jag har inte orienterat ifjällmiljö men jag har vandrat och joggat ''liiite'' när jag var i Idre än gång :P 2009 går O-Ringen av stapeln i SMÅÅÅLAND<3 igen i Eksjö på militärfältet Ränneslätt och det är bestämt att diiit ska vi :D ''glaaad''.
I sommar ska jag springa 5 täävlingar (och jag hooppas det blir merr förstås)  . I sommar blir det nog ingen speciell semseter utom att vi ska åka till Malmö 2nätter i Augusti :)Och så kanske det blir någon dag till någon nöjespark ,det brukar dett alltid blii:P Nyss har jag köpt en present till Calle <3




puss o kram <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0