3 Mars 2oo7. Kväll!

Tjo<3  För en stund sedan åt jag Lax ,det var gott! Efter det har jag chattat med en av mina bästa kompisar =) Sabina<3. Vi har snackat om allt möjligt =P.  Snart ska jag kolla på Andra Chansen och heja på Jimmy Jansson x).

Jag längtar tills imorgon för att då får jag träffa Sabina igen (även fast vi sågs idag xD) <3 .   När jag kom hem idag sminkade jag mig med mitt nya smink ;).

Asså det finns en person där ute jag tycker väldigt mkt om undrar om han tycker om mig?? =P.<3

♥h.a.n♥  

      image4




                           Puss &  Kram  <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså du har också börjat blogga! K!ul

2007-03-03 @ 21:55:13
Postat av: z&lt;enel

hej hedvig vad gör du mår du bra hej då zenel

2007-05-02 @ 19:48:19
Postat av: SVAR TILL ZENEL

Jo varse dd?

2007-05-03 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0