5 Mars 07.

Hejsan Hoppsan ;). Idag har jag en bra hårdag xD. Idag försov vi oss , tur att mamma ringde vid halvåtta och väckte oss. =P.Jaja då fick ja skynda  mig lite , som ni förstår.Men jag hann iaf till skolan.Det var väl inte så roligt i skolan idag kan man ju säga. På väg till badet så trampade jag typ i något som visade sig vara is och den gick ju så klart igenom så jag var dyngsur och min sko ÄR fortfarande genomblöt =/.Till mat idag var det PyttiPanna ,det var gott =).Vi slutade 20 över i =SKÖÖNT.  När jag kom hem gjorde jag Ma och satt en stund på orienterare.nu o chattat lite . Sedan åkte jag iväg på tvärflöjtspelning , det gick väl OK .  Nu sitter jag här och skriver och ska snart titta på Lilla Sportspeglen =P. I kväll ska jag äta Hamburgare , muums.    Ha det fiint<3 
Puss o Kram.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0