:P BLANDAT (11maaaj)

image30


Heejsan Hoppsan :D

Ska snart ändra look på sidan igen ,insåg att rosa
och hjärtan inte riktigt va min grej :P
Igår tävlade jag igen och jag tyckte det gick
bra fast det gjorde det inte ,för jag kom sist med 6minuter
fast pappa säger ju att dom andra i min klass har
orienterat minst  två år mer än mig
så jag e nöjd :) Men tyvärr va en av mina
bäästisar Lisa sjuk www.lisane.blogg.se
men jag hade jättekul med MALIN< 3 Du är ju så bääst,,,
Och i tisdags va det en träningstävling och jag kom 2 A :D
Det blev jag nöööjd med :D
Nu får jag väl berätta liite om idag ???:P
Jo innan jag börjar vi fick våra nya klasslistor tills 6an =D

Nu börjar jag xD
Idag skulle vi på dansföreställning i Cupolen och
vi skulle cykla o det var veeeeeerkligen uunderbat väääder
ÖSREGN :(  fatta vad mycket det regnade när vi cyklade
man var dyngsur och jag vara iallafall så smart att jag hade regnkläder
som dom flesta inte hade :P
Men dansföreställningen var jätte bra och den var baserad
på Petar Pan fast Peter Pan hette Lisa Span
och så hade dom bytt namn och så :) Jag såg Agnes Leo där
www.agnesleo.blogg.se hon var bra :P
Till mat fick vi Potatis och köttfärsgrantäng och det var jättegoott:D
Efter maten hade vi klassenstund och då städade vi för tt det behövdes verkligen
och det var faktist ganska kul :DNu sitter jag här och skriver och kommer
inte på så mycket mer att skriva eller jo
jag ska till Grekland/Rhodòs/Kalliathea  på söndag ,jippie :)


Puss o Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0