Sommarlovet har ...




Sommarlovet har börjat . !

nu är det inget sommarlovs väder iallafall , mulet å ganska kallt men det har varit varmt som attans innan man fick sommarlov , varit uppåt 30 grader i skuggan förra veckan , HOT.  men på skolavslutningsdagen blev det en mörkhimmel å kallt . Träffade in den bästa dagen ;)  I fredags var jag på student hos min kära kusin Emelie , grattis :) <3
Å igår gjorde jag verkligen nothing , satt å tråkade vid datan möjligtvis . Nu är klockan halv 3 å jag har fortfarande inte gjort något speciellt förutom att gå ner på stadium en liten snabbis , å lästen en stund !  Å det lär inte bli nått annat heller , förutom att mamma kommer å hämtar mig ikväll (x. Imorgon ska jag iallafall följa med Kajsa till stallet i Nöbble , för väldigt många tjejer rider i klassen så det är ett hett samtalsämne . Inte för att jag ska börja rida men man kan ju prova lite ;D Nästa vecka är det en liten närtävling i orientering , kul? :) hoppas jag :) sen dan efter åker jag ner till malmö å på lördagen är det bröllop ;/ Å det är typ 5 veckor till oringen börjar , ska bli spännande :) har bara varit uppe en etapp förra året :) I år går det i Sälen , en etapp går tillåmed uppe på Hundfjället , coolt å orientera i skidbackar :) Jag ska nog till Stockholm med mamma i augusti , sen får jag se om det blir Köpenhamn med pappa , min bror jobbar där :)
Skolan börjar i allafall den 18 augusti , 64 dagar dit , jag vet att jag är en glädjedödare xD Sen ska jag väl inte göra så mkt mer i sommar , jo fylla år förstås å vara med kompisar . Å bygga upp konditionen  förstås  , måste måste måste !

Men har  inte så mkt mer att skriva :)

Återkommer (någon gång) xD 
HEJDÅ :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0