Resan 11 Mars.

Idag steg jag upp vid sju och åt vaniljfil med russin och macka. Vi kom iväg 5 över 8 ,resan var ganska långtråkig men den första halvtimman så lyssnade vi på P3Bubbel med Elin Ek (Grynet.) xD XD,  Men typ utanför Kristinehamn och någon annanstanns  stannade vi för att gå på toa x). Efter Jönköping så lyssnade vi på Harry Potter och Hemligheternas Kammare,det gjorde så att tiden gick LITE snabbare  . När vi väl var framme i Mora så åt vi Mac Donalds , det var gott och  då var det 15 MIL kvar till Idre =S  Men  dom gick snabbt o det var en fin natur =PSedan var vi framme i Idre vig mellan 16 och 17 och då checkade vi in fast det var typ en halvtimmas kö tillinchekningen så =(...   Men när vi hade fått våran lägenhet så vilade vi och jag kollade på Wild Kids , där JULIA är med <3 Det var jätte bra,....!Medans Wild Kids höll på handlade Pappa kvällsmat det blev Snabbpizza, typiskt honom men det var jätte goottt =D.Efter vi hade ätit så kollade vi på Melodifestivalen Dagen Efter ;].  Hmm vad ska jag skriva nää sedan gjorde vi väl inte så mycket som jag kommer på just nu! Puss o kram hade fiint imorgon börjar skidskolan =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0