Åhus < 3 1-3 juni 07

Klubbläger vid Åhus strand < 3

Åhus var fett kul < 3
 Vi hade fyra träningar :)
Den första gick riktigt bra
och det var en sån fin
teräng< 3 Jag tror det
var tallskog där man
kunde springa rakt över
utan att virra för man såg
jätte långt :) Sån teräng
skulle det vara överallt :)
Andra träningen gick bara
sämst :/ Typ jag sprang med
pappa och då brukar det inte
gå så bra haha =/ Banan var
skit svår jag hade liksom
inte klarat den själv och det
var ändå den lätta :(
Tredje träningen var jätte kul :)
Det var en likadan som förra
året att man ska försöka hitta
så många kontroller som
möjligt av 22 kontroller :)
Jag sprang med Bus Axel
och han springer ju jätte for :O
Så fort han såg en kontroll så
rusa han å man kan ju liksom
inte vara sämre än en 5 åring
så det innebar att jag oxå fick
rusa haha :) Vi hittade alla
kontrollerna (: Förra året
hittade jag 21 kontroller av
22 :) Så i år var det en förbättring
hahha < 3 Fjärde träningen gick
väl okej först kom jag in på fel
stig för det var en stig korsning
som var väldigt liten som jag inte
märkte men sedan gick det okej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0