Nissadalsdag 28 juni 07

Det gick as bra ( i början av banan får man kanske säga )
Jag låg 2a till 4 kontrollen och till fyran var jag till och med
snabbast ! :) Sedan sprang jag in på rätt stig men sedan
på nån vänster elr höger kom jag in på fel stig så jag sprang
typ 600 meter extra :(  Sedan när jag väl hittat den himla 5an
så va de att man skulle springa framåt på  stigen för att hitta
en annan stig men man skulle egentligen springa bakåt !
Så där virrade jag runt i typ 5 min :( Sedan gick det bra men
man tappade ju självförtroendet lite där och jag kom ju
SÅKLART sist när jag skulle tagit hem andra platsen !
Visserligen va vi bara 3 i klassen men ÄNDÅ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0