12 Mars (en av mina namsdagar xD)

HEJ<3 Idag  var det en världsrolig dag :)Idag fick vi gå upp ganska tidigt för att hinna till skidskolan 9.20 , jag åt risgrynsgröt och macka till frukost sedan gav vi oss av till samingsplats väst. Alla var superschysta utom killarna o en tjeje =/. (asså dom var inte taskiga men dom var helt sega).Och vi hade en superduperschyst lärar JENNY<3 Läängtar till imorgon. Det var superkul vi fick bla åka baklänges , på en skida,en skida iluften och snurra som vi har tills i läxa tills imorgon =).Efter skidskolan åkte jag å pappa hela dan med matpauser och jag åkte även kvällsåkningen och när jag kom hem så åkte vi till byn (Idre ) för att handla mat. När vi kom hem åt vi och kollade på leende Guldbruna Ögon . Och nu sitter jag här och skriver . Jag vet att det blev jätte kort idag men jag orkar faktist inte mer . PUSS o Kram<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0