♥ Sommar nu ?

image75




Tjena :)  Idag är det väldigt fint väder och jag sitter vid datorn , fyyy !
Det är sol och varmt ! Det är väl på tiden nu när snart sommarlovet
är slut ! Två veckor kvar och mammsen börjar jobba om en vecka
då jag fyller år ! Typiskt att hon börjar jobba just den dagen !  Men ajja
det blir kalas på kvällen med kusiner , mormor , jossan och mfl ! (;
Just nu sääter pappsen upp sina nya bokhyllor sedan ska vi väl åka
och bada i stugan :) Det blir väl årets 2½ dopp , mohahah ;(  Idag ska Lisa
komma hem om hon inte kom igår :) Så hoppas man får ett samtal av
henne dom närmaste dagarna , vill verkligen hitta på något med henne nu !
Malin borde väl oxå vara hemma vi de här lagret ? Hon ha varit i Österrike
sedan den 18juli ! Igår satte vi ihop min tvbänk till rummet ! (Skriver mer om de
i nästa inlägg :P) Nu ska jag gå o klä på mig och packa ihop badkläder !
Puss och Kram på er alla :) < 3  Å kom ihåg Orientering är BÄÄST :)

image76

//Hedvig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0