Hej ♥

Hejsan :)Har ju typ inte skrivit här på ganska länge :/
Har typ inte hunnit å orkat :PI helgen var ja ju på Hallands 3 dagars *hrrm*.
På första etappen bomma jag hur mycke som helst tll fjärdekontrollen ,skiitoxå.
Andra etappen gick bäst :) *host* inte med löpningendå för jag har ju så fruktansvärt dålig kondition så
jag måste verkligen börja träna om de ska bli nått !Okej tredje etappen tkr jag inte vi ska prata om så de så !
Hm okej första natten i tält var ju kanske inte bäst för jag somnade ju aldrig , jo framåt hur sent
som helst somnade jag , haha :(. PÅ lördagen va det ju den klart bästa dagen för efter tävlingen
hade jag de skojj på campen med Malin , vi spelade spel mm :)
Sedan åkte jag å Liljas till Apelviken och skulle bada fast det var *skit*kallt:P
Jag hade tagit på mejj bikinin och Malin skulle egentligen sprungit i om inte jag sagt att
vi kunde gå tesammans och Erik skulle typ  gå ut ,så ringde min telefon och Pappa och Uffe
hade precis hört på radion att man blir magsjuk av vattnet så jag fick inte bada och de ville ju såklart
inte :P Fast Christer va djärv nog och hyrde VindSurfingbräda :) Jag tror han kunde surfa jag
kollade inte så väl ;) När Christer surfade  köpte Jag,Lotta,Malin och Erik glass :) muummma
Sedan hittade jag en nyckelring i en såndära där man kan köpa godis,tuggumin studsbollar mm :)
Och då köpte Malin en så vi döpte dom två som Nyckelringarna till (min) Katte Gattson
(Kattegatt) och Malins Appe Viksson (Apelviken) :) När vi kom hem så grillade klubben
Hamburhgar det va riktigt mysigt :)< 3 Klubben e verkligen bäst I , like :) Sedan stack jag direkt
till Jessica som jag skulle träffa , det var ganska kul ! Först pratade vi typ länge
sedan spelade vi kort , det var lite segt faktist ! :P I like she :-)
Sedan gick jag typ o la mejj och somnade då mkt bättre :) Sedan på sista etappen pratar
vi inte om , okeej ???? Fattar ni ? :P Juste på morgon hade Jag o Malin attans kul :) Vi
flömmade typ lite , hahah . PÅ eftermiddagen sa jag Hejdå till Malin min<  3 Vi ses ju typ
inte på hur länge som hlst nu när dom ska till Österrike i typ tre veckor :( Kul för henne :D
Jag träffade Bella med på Fredagen o hon var söt<3 :) I like .
_______________________________________
Igår (måndags) på kvällen var jag hos Robban o Camilla :)
Gryymt kul Bella va hemma och dom hade bjudit en cool tant som heter Berit.
Jag diggar henne :P :) Typ väldigt sent spelade jag o Bella GENI :D kul kul.
Vi 11snåret åkte vi hem och jag la mejj typ vid 12tiden :)
_______________________________________
Idag har jag inte gjort mkt :P
Läst ut en bok ,käkat kakor ,slappat och suttit vid datan :D
Och så har jag ju packat för imorgon far jag till Stockholm med Mamma min ,
ska bli kul , hoppas de bli lika kul som i höstas . Nu skriver jag icke mer på dette inlägg ;P

Puss och Kram skummbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0