♥ Morgoon ♥

Hejsan Hoppsan Alla :)
Idag är man ''liiite'' seg och tröött ;P
Hihi igår kollade jag på mitt första avsnitt av UGLY BETTY
det var jätte bra verkligen :) Fattar inte varför jag inte har kollat
på det innan jue ;( I går pratade jag med miiin bäästa kompis
Lisa och bestämde att vi ska va på Torsdag , jippiiie :) Ska även ringa min
kompiis Malin någon dag och ses om vi kan träffas :)  I går läste jag en jätte bra
bok som heter ENSAMMA PÅ SOMMARÖN !

image37



I dag ska jag väl inte göra så mycket , sitta här hemma och ha tråkigt!
Inga kompisar kan va idag iallafall inte Lisa < 3 :P
Nu framöver är det mkt oltävliingar ska bli kul ! Här är nårra av dem

Nissadalsdag
Hallands 3sagars
e 1
e 2
e 3
Oringen en etapp
GM Inviduellt?
Smålandsdubbeln
e 1
e 2
Nissadalscupen
e 3
e 4
DM Lång
DM Medel
DM Budkavle
Blåbärskaveln
Hösttävling?????
 Bodaforsnatta?
VTSC FINAL
Lämmeltågeeet?
25 manna korten ??
Dala Dubbeln ??
Zoo-orienteringen



Hehe
;P



image38


BILD;
Ugly Betty :)



Pussa och krama Skummabanana (;


Kommentarer
Postat av: Irmmmmma

Kul att du har börjat kolla på
Ugly Betty <3

2007-06-25 @ 11:22:01
Postat av: Emelie (:

Många tävlingar på gång för din del :D Du ska inte på Tre Skåningar va?

2007-06-25 @ 11:23:27
Postat av: Slukaren ;)

Jag har tänkt att låna Ensamma på Sommarön! e den braa? : ]

2007-06-25 @ 11:24:20
Postat av: Orienterare

E du utaggen till GM ???? :O`?

2007-06-25 @ 11:25:42
Postat av: Viggi :)

Svar till Orienterare ! Ne jag springer ju inte i dom klasserna ! Men det finns ju D
12 och det behöver man ju ej vara utagen för ! "/

2007-06-25 @ 11:27:28
URL: http://www.viggi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0