1 Mars 2oo7 Kväll!

Hejsan börjar med och skriva ett inlägg för 1a mars (är 2a mars nu).

Jag har varit i skolan som vanligt fast det jag ska berätta om är på kvällen :)

Jag skulle ut och gått med familjen för jag hade inget och göra men när vi kom ut så var Annie<3<3 Min granne ute i snön med sin sööta hund<3<3 Så jag stannade hos henne för vi hade inte varit sedan ett halvår =/ men idag sågs vi =D.
Vi började med att vara ute  i en mini snöhög xD  med våra tefat och hennes pulka elr vad man nu kallar hennes grej :P.
Efter det gick vi ner till en äng precis neranför oss (bor inte på landet om de verkar så).
med en liten backe där vi åkte pulka och snowboard med pulkorna xD <3<3<3<3<3<3

Fast hon skulle gå in och äta  efter en stund så då gick jag med ni och åt sedan ringde ja på hos henne och vi va till kvart över åtta  och hade jätte kul och jag behöver inte gå in på detaljerna vad vi gjorde xD<3 =)

Och så har jag fått kontakt med en trevlig tjej M0A<3

  Ha det fiint =)    Puss o Kram<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så snäll Heddan!<3

Älskar deejj<3<3<3

2007-03-04 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0