1 maj 07 . . . . . .

image29
       ..............................................Foto:06-11-12

HÄÄYZAN HÅPPZAN ; )

I morse fick vi gå upp ganska tidigt för att
vi skulle vara på enahagspakeringen kl9
så vi gick upp vid sju och vid kvart i 9 åkte
vi till pakeringen och sedan bar de i väg till
Landsbro och VTSCup och när vi kom dit köpte
jag ett nytt denfintionsfodral eller vad det nu heter:P
Innan  start jag var skit nervös
och banan gick nog sådär är väl inte
tillrekligt noga och så bror det nog lite på kondisen
också x(.Vid mål spydde jag nästa 3ggr men jag klarade
mig unadan alla 3gångerna ,phuu men det var obehagligt.
Min tid var 36 min och något och jag kom 24 av 26 : '(
men det var ju min första riktiga stoora D 12 tävlingen
om man inte räknar med ZOOrienteringen i November som
gick betydligt mycket bättre. När jag kom till pappa så vilade jag
bara för om man nästan spytt så vill man ju inte upp och hoppa
och springa precis. Men när jag mådde bättre så gick jag,
Axel,Lisa,Klara och Ann-Louise för att duscha och det var
ju ingen behaglig dusch precis det var sandigt och sånt ;/
Nä vi kom tillbaka från duschen drev vi runt på tävlingen och
hade skojj :)Vid kvart i två tiden åkte vi till Sandsjöbaden (en fin resturang)
för att ha klubbmiddag och prisutdelning och det var jättekul.
Vi fick fläskfilé,potatisgratäng,gele och brunsås till middag :D
MMMM det var smaskens :) Och när Lisa,Malin,Axel och Klara
var färdiga gick vi ut och slappade i några soffor och Axel använde
sin fina t-shirt till servett åt sina chokladiga händer XP.
Sedan gick vi ut och körde TV.Ta och Stjärnan det
var jättekul.Efter det var det dags å åka hem och sedan kommer
jag inte ihåg så mycket av gårdagen förutom att jag
satt vid datorn och att mamma kom hit en stund :)



KLART SLUT VARULVSTJUT :D
<3


HINNER INTE SKRIVA MER NU FORTSÄTTER I MORGON PÅ DETTA INLÄGG!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0