fetTISDAGEN ;)

Hej svejs ;)

Jag skrev ju lite igår men det blev ju inte så mycket av det, så försäker skriva lite iallafall ;)
Har precis gjort om min stil på bloggen lite , blev faktsikt nöjd :) Den är lite mer vårlig , jag hade ju jul innan :P
Okej , det har hänt väldans mycket sedan jag skrev på riktigt här så får väl berätta lite då .

Jag har bytt klass , bytte veckan innan jullovet till 6C <3
Där trivs jag jättebra och jag fick därmed Mamma (Ingmarie) som svenska och SO lärare
och det går jättebra , skäms faktiskt inte för henne (;  Jag fick nya trevliga kompisar i klassen ,
jag vill typ aldrig att skoldan ska ta slut eller att det ska bli helg , så mamma undrar om jag är sjuk? xD
Det stämmer iallafall nu , jag är jätteförkyld men kan nog gå i morgon fast jag låter inte klok när jag pratar , fast har inte ont i halsen längre :D Jag vill verkligen gå , vill inte stanna hemma en dag till :(  Och jag vill inte missa avslutningen på OL-Chicksen imorgon ju , det skulle vara så trisst . Vi ska laga tacos och kolla på film :) VÄLDIGT NAJSIGT , om jag inte är sjuk förståås. Men nu kom Mamma och ska göra läxor , massa engeska och har typ inget hemma , jaja .  Så det blev inte så mkt av det här inlägget heller :P


Hejdå , kram :)  <3

image100Foto : Stefan Månsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0